מדבקות לעסק – פרסום נכון

שיטה מעולה לפרסום העסק היא דרך מדבקות. בין אם מדובר במדבקות על רכבים, על שמשות, על חלונות או על דלתות – המדבקות בהחלט עושות את העבודה. אז איך עושים זאת נכון? ומה האופציות העומדות בפנינו?פרסום במדבקות הוא שיטה מעולה לפרסם עסקים שונים, מהסיבה הפשוטה היא שמדבקה בניגוד לפלייר, לא הולכת לשום מקום. מדבקה שמודבקת בדבק איכותי, תישאר לאורך זמן, וכך תגדיל את החשיפה לכמה שיותר אנשים. פלייר לעומת זאת הוא דבר שבא והולך.

חומרי גלם

לפני שרצים לבית הדפוס הקרוב לביתנו ומבקשים להדפיס כאלף מדבקות, כדאי לבצע לפני כן כמה בדיקות.
סוג הדבק למשל, הוא פרמטר קריטי. דבק חלש מדי, יגרום לכך שהמדבקה תנשור לה ותתעופף כעבור זמן קצר. לעומת זאת, קיימים דבקים שאמנם נראים חזקים ומצוינים, אבל בפועל הדבק עלול להשאיר סימן שמלכלך את השמשה, ודורש התעסקות וקילוף.

סוג הנייר

קיימות מדבקות מנייר מט, או מבריק. זו בעיקר שאלה של טעם במה לבחור, ותלוי גם בצבעים של המדבקה אותה תרצו להדפיס. הייעוד של המדבקה ישפיע גם הוא על הבחירה, שכן מדבקה בתור משרד שונה ממדבקה על רכב שנמצא בחוץ. על מנת לקבל החלטה נבונה, התייעצו עם בית הדפוס בטרם אתם מדפיסים את המדבקות. בעזרתם כך תוכלו לבחור את החומר האופטימלי.

ברקוד

שיטה נוספת לפרסום שקיימת בשוק, היא מדבקת ברקוד. את המדבקה ניתן לסרוק כמובן באמצעות הטלפון הנייד, אך זו בהנחה שעוברי האורח אכן יטרחו לסרוק את הברקוד ולקרוא את המידע.

מדבקה עם ערך מוסף

מדבקה בעלת ערך מוסף, תגביר את הסיכויים שלה להגיע לרכב. לא כל יום אנחנו מדביקים מדבקה על הרכב. לפעמים להדביק מדבקה עלול להיראות כמשהו מחייב, שנשאר איתנו לאורך זמן. זה ברור, שלא כל מדבקה תזכה להגיע לשמשה שלנו. אז אילו מדבקות כן יצליחו לעשות זאת? מדבקות בעלות ערך מוסף.

למשל, מדבקה של חברת קייטרינג עם סלוגן זהירות בדרכים – "בשביל להגיע לאירוע הבא,  שומרים על זהירות בדרכים". מדבקה כזו היא בעלת מסר ערכי מעבר למסר הפרסומי, וככזו תוכל להיכנס ללב הקוראים בקלות.
למשל, מדבקה של מוסך – "זוכרים לתחזק את הרכב, בשביל כולנו", על מנת לשמור על הבטיחות.

תנאי הסביבה

קיימות מדבקות שמותאמות לסביבה בה הן נמצאות. במידה וזמן ההדפסה הוא בקיץ, היינו רוצים לוודא שהדבק לא ימס, ושלא יהיו נזקי שמש על המדבקה. במידה ואנחנו מדברים על הדפסת מדבקות לעסק שלנו בחורף, היינו רוצים לוודא שהמדבקה עמידה לגשם, ושהדבק לא יתקלף.

מדבקות מעוצבות

אז השתכנענו שאנחנו אכן צריכים מדבקה לעסק שלנו. אבל מה יהיה עליה? ציור, סלוגן, משפט? או אולי בכלל תמונה? מדבקה, בניגוד לפלייר תצטרך לכלול מידע כמה שיותר נקודתי ומצומצם. בפלייר לעומת זאת, יש הזדמנות להרחיב קצת יותר. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, על מנת לקבל הצעה לעיצוב המדבקה. מעצב או קופירייטר יוכלו לעזור גם הם ליצור את המדבקה המושלמת. קיימות חברות שמציעות מיתוג מלא מא' ועד ת', וכך תוכלו לכלול את המדבקות בחבילה מבלי לשבור על זה את הראש יותר מדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>