פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מתחלק ל2 חלקים – קידום אורגני וקידום ממומן.

קידום מומן – יציג את האתר שלך במודעת פרסום מתחת לשורת החיפוש, הקידום הממומן הוא קידום PPC – תשלום פר קליק, על כל פעם שמקליקים על המודעה שלך אתה משלם – את מחיר התשלום לכל קליק אתה מחליט, כאשר המחיר על בסיס בידים, מי שמציע הכי הרבה ימצא את עצמו יותר גבוה.

בניית קמפיין ממומן הוא דבר שלוקח זמן, השקעה ומחשבה, ישנם כל כך הרבה גורמים המשפיעים על מחיר הקליק שתשלם ולכן כדאי לבנות קמפיין באמצעות מומחים לגוגל ממומן, בניית קמפיין בצורה לא נכונה תגרום לכם לשלם כספים מיותרים לגוגל ותוריד לכם משמועתית את כמות הלידים.
כאשר יגמר לך התקציב או תפסיק את הקידום הממומן כך גם תעלם המודעה שלך ולא ימצאו אותך יותר במילת החיפוש הרלוונטית.

 

קידום אורגני – מתחת לתוצאות הממומנות תוכלו למצוא תוצאות אורגניות, זהו הקידום שנקרא SEO , קידום זה הוא קידום שלוקח זמן, יכול לקחת בין כמה חודשים לכמה שנים כדי להופיע בעמוד הראשון, הכל תלוי בכמות המילים/תחרות וכמובן העבודה.
קידום אתרים אורגני הוא קידום שלאחר שמגיעים לתוצאות ומפסיקים את העבודה ,בניגוד לממומן שם אתה תעלם במידי, בקידום האורגני אתה תוכל להישאר עדיין תקופה ללא תשלום ולאט לאט תתחיל לאבד גובה, לכן כדאי להמשיך לתחזק את האורגני.